Tilauksia koskevat kysymykset
Tilauksia koskevat kysymykset
Tilauksia koskevat kysymykset
Kuinka tiedän, että olette vastaanottaneet tilaukseni?
Heti tilauksesi lähettämisen jälkeen lähetämme sähköpostiosoitteeseesi tilausvahvistuksen vahvistuksena tilauksesi vastaanottamisesta.
En ole saanut tilausvahvistustani
Jos olet varma, että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen, mutta et ole saanut tilausvahvistusta, se voi johtua teknisistä viivästyksistä tai vahvistus on saattanut päätyä odottamatta roskapostikansioosi. Tarkista roskapostikansiosi. Oletko vielä epävarma jostakin? Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme.
Missä tilaukseni on?
Toimitusaikamme on 2–5 työpäivää tilauksen lähettämispäivästä laskettuna. Voit seurata pakettiasi PostNordin verkkosivustolla lähetystunnuksellasi.
Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilauksen lähettämisen jälkeen?
Toimitusosoitteeseen voidaan tehdä muutoksia valitsemasi maksutavan mukaan sekä sen mukaan, kuinka pitkälle tilauksesi on edennyt toimitusprosessissa. Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluan perua tilaukseni, miten teen sen?
Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä meihin. Aukioloaikoina voimme tehdä muutoksia siihen asti, kun tavarat lähetetään varastostamme.
Suojataanko tietoni Dear Samissa?
Kaikki henkilötietojen käsittely tapahtuu tietosuoja-asetuksen (EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen eli GDPR:n) mukaisesti. Katso täydelliset tiedot yleisistä käyttöehdoista. Lupaamme, että käsittelemme kaikkia henkilötietoja äärimmäisen huolellisesti ja vastuullisesti.