Julisteita verkossa

Toimitetaan 3 - 5 arkipäivässä

Ilmainen toimitus yli 39€

  • Suomi

    JUURI NYT: -25% KAIKISTA JULISTEISTA!

    Tarjous päättyy 27/7

    Palautuskäytäntö

    Palautuskäytäntö, palautukset ja vaatimukset

    Palautuskäytäntö

    Kaikilla tuotteillamme on 90 päivän palautusoikeus. Jos et ole tyytyväinen vastaanottamiisi tuotteisiin tai jos ne eivät vain vastaa odotuksiasi, sinulla on aina 90 päivää aikaa palauttaa tuotteet edellyttäen, että tuotteet ovat alkuperäisessä kunnossaan. Ota yhteyttä meihin hyödyntääksesi palautuskäytäntöämme.

    Kuinka tavarat palautetaan?

    Tavarat palautetaan seuraavasti: Maksamme toimituskulut, jos noudatat seuraavia ohjeita. Emme kuitenkaan maksa mitään ylimääräisiä toimituskuluja, jotka aiheutuvat siitä, että valitsit toisen kuin tarjoamamme toimitustavan. 1. Ota yhteyttä meihin sähköpostitse ja ilmoita tilausnumero, palautuksen syy ja mitkä tuotteet haluat palauttaa. Lähetämme sitten digitaalisen palautuslomakkeen, jonka voit täyttää. Palautuslomake on ennakkoon maksettu, se on osoitettu Dear Sam Europe AB:lle ja se on kiinnitettävä palautuspakkaukseen Dear Sam -pakkauksemme kanssa. 2. Vie pakkaus paikalliseen DB Schenker -palvelupisteeseen. Pyydä palautuksen tuomisen todistava kuitti ja säilytä se, kunnes olemme hyväksyneet palautuksen. 3. Heti kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, palautusvahvistus lähetetään tilauksen yhteydessä käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen. Tärkeää: Tavarat on palautettava samassa kunnossa kuin ne olivat, kun ne toimitettiin sinulle.

    Vaatimukset

    Kun valmistusvirhe todetaan, Dear Sam tarjoaa täyden korvauksen uuden tuotteen muodossa. On tärkeää tarkistaa tuote huolellisesti sen saapuessa. Jos tuote on saapuessaan vaurioitunut tai muuten viallinen, vaatimus on tehtävä (jos mahdollista) 7 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ota yhteyttä meihin, niin me tarjoamme lisäapua tapauksessasi.