Usein kysytyt kysymykset
Toimitukset
Toimitusaika
Toimitusaika on 3–7 työpäivää tilauksen lähettämispäivästä laskettuna.
Toimitusten seuranta
Sinulle lähetetään toimitusvahvistus heti, kun paketti on lähetetty DB Schenkerille. Sähköpostiviesti sisältää seurantanumeron (ID) sisältävän linkin tilauksen seuraamiseksi.
Kuinka te lähetätte tavarat?
Kaikki tilaukset lähetetään erityisesti valmistetuissa pakkauksissa nopeaa ja turvallista toimitusta varten.
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Se riippuu valitsemastasi toimitusvaihtoehdosta. Tarjoamme sinulle parhaat toimitusvaihtoehdot sen mukaan, mistä maasta tilaat. Erilaiset toimitusvaihtoehdot ja niihin liittyvät toimituskulut löytyvät kassasivulta.
Mistä ja milloin voin noutaa tilaukseni?
Kun paketti on valmis noudettavaksi, saat tekstiviestin, jossa on lähetysnumero ja paketin noutopaikkaan liittyvät tiedot.
Mitä tapahtuu, jos en nouda tilaustani?
Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa paketti sen jälkeen, kun olet saanut tekstiviestin, jossa ilmoitetaan paketin olevan valmis noudettavaksi. Sen jälkeen paketti palautetaan meille.
Palautuskäytäntö, palautukset ja vaatimukset
Palautuskäytäntö
Kaikilla tuotteillamme on 90 päivän palautuskäytäntö. Jos et ole tyytyväinen vastaanottamiisi tuotteisiin tai jos ne eivät vain vastaa odotuksiasi, sinulla on aina 90 päivää aikaa palauttaa tuotteet edellyttäen, että tuotteet ovat alkuperäisessä kunnossaan. Ota yhteyttä meihin hyödyntääksesi palautuskäytäntöämme.
Kuinka tavarat palautetaan?
Tavarat palautetaan seuraavasti: Maksamme toimituskulut, jos noudatat seuraavia ohjeita. Emme kuitenkaan maksa mitään ylimääräisiä toimituskuluja, jotka aiheutuvat siitä, että valitsit toisen kuin tarjoamamme toimitustavan. 1. Ota yhteyttä meihin sähköpostitse ja ilmoita tilausnumero, palautuksen syy ja mitkä tuotteet haluat palauttaa. Lähetämme sitten digitaalisen palautuslomakkeen, jonka voit täyttää. Palautuslomake on ennakkoon maksettu, se on osoitettu Dear Sam Europe AB:lle ja se on kiinnitettävä palautuspakkaukseen Dear Sam -pakkauksemme kanssa. 2. Vie pakkaus paikalliseen DB Schenker -palvelupisteeseen. Pyydä palautuksen tuomisen todistava kuitti ja säilytä se, kunnes olemme hyväksyneet palautuksen. 3. Heti kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, palautusvahvistus lähetetään tilauksen yhteydessä käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen. Tärkeää: Tavarat on palautettava samassa kunnossa kuin ne olivat, kun ne toimitettiin sinulle.
Vaatimukset
Kun valmistusvirhe todetaan, Dear Sam tarjoaa täyden korvauksen uuden tuotteen muodossa. On tärkeää tarkistaa tuote huolellisesti sen saapuessa. Jos tuote on saapuessaan vaurioitunut tai muuten viallinen, vaatimus on tehtävä (jos mahdollista) 7 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ota yhteyttä meihin, niin me tarjoamme lisäapua tapauksessasi.
Maksu/maksutapa
Kuinka maksan?
Käytämme Klarna-maksua, jossa voit maksaa laskulla, erissä, kortilla tai Klarnan kautta. Tietoja erilaisista maksutavoista on Klarnan verkkosivuilla. Jos sinulla on kysyttävää Klarna-maksusta, ota yhteyttä Klarnaan.
Haluan käyttää alennuskoodia, miten teen sen?
Kaikki alennuskoodit on syötettävä Syötä alennuskoodi -kenttään toisessa, Tarkista ja maksut -vaiheessa. Et voi yhdistää erilaisia tarjouksia keskenään.
Hyvitykset
Katso täydelliset tiedot yleisistä käyttöehdoista.
Tuotteita koskevat kysymykset
Tuotteita koskevat kysymykset
Kaikki julisteemme on painettu 240 gramman Multidesign Smooth White -paperille, joka on korkealaatuinen päällystämätön paperi Clairefontainen paperitehtaalta Ranskasta. Paperi on arkistolaatuista eli se ei kellastu ajan myötä. Ympäristö on meille tärkeä asia. Kaikki julisteemme on painettu paperille, jolla on FSC:n ympäristömerkki vastuullisesta metsätaloudesta ja EU-ympäristömerkki. Painotilamme ovat 100-prosenttisesti ilmastoneutraaleja, ja dearsam.com-julisteiden kaikella tuotannolla on Joutsenmerkki (EU-ympäristömerkkiä vastaava merkki). Lue lisää FSC:stä ja EU-ympäristömerkistä täältä.
Miksi kaikkia malleja ei ole saatavana kaikissa koissa?
Siihen, miksi tiettyä mallia ei tarjota kaikissa koissa, voi olla monia syitä. Se voi johtua tulostukseen liittyvistä teknisistä syistä tai siitä, että malli ei toimi tietyissä koissa.
Kehykset ja laatu
Tarjoamme korkealaatuisia kuvakehyksiä. Kaikissa kehyksissä on ripustuskoukut sekä pitkällä että lyhyellä sivulla. Huomaa, että emme tällä hetkellä tarjoa kehyksiä EU:n ulkopuolelle.
Erityisesti valmistetut pahvipakkaukset
Kaikki tilaukset lähetetään erityisesti valmistetuissa pakkauksissa nopeaa ja turvallista toimitusta varten.
Mitä FSC merkitsee vastuullisessa metsätaloudessa?
Forest Stewardship Councilin (FSC) mukainen metsäsertifiointi tarkoittaa, että metsämaata hoidetaan FSC:n metsästandardin mukaisten FSC:n periaatteiden ja perusteiden mukaisesti. FSC-sertifioidussa metsätaloudessa otetaan huomioon ympäristöarvot ja sosiaaliset näkökohdat. Biologinen monimuotoisuus, ekologisesti arvokkaat ympäristöt ja muinaiset monumentit ovat suojeltuja. Metsätalouden työntekijöille on tarjottava turvalliset työolot työehtosopimusten mukaisesti. FSC:n valtuuttama asiantuntijaryhmä ottaa huomioon sosiaaliset, taloudelliset ja ympäristöön liittyvät näkökohdat. Lähde: FSC
EU-ympäristömerkki – EU:n virallinen ympäristömerkki
EU:n ympäristömerkki on tyypin 1 ympäristömerkki. Tuotteet, joille on myönnetty EU-ympäristömerkki, on tarkistettu elinkaarinäkökulmasta raaka-aineista jätteisiin saakka. Näiden tuotteiden on täytettävä tiukat ympäristöön, toiminnallisuuteen ja laatuun liittyvät vaatimukset. Vaatimustasoa nostetaan jatkuvasti. Lähde: EU-ympäristömerkki
Tilauksia koskevat kysymykset
Kuinka tiedän, että olette vastaanottaneet tilaukseni?
Heti tilauksesi lähettämisen jälkeen lähetämme sähköpostiosoitteeseesi tilausvahvistuksen vahvistuksena tilauksesi vastaanottamisesta.
En ole saanut tilausvahvistustani
Jos olet varma, että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen, mutta et ole saanut tilausvahvistusta, se voi johtua teknisistä viivästyksistä tai vahvistus on saattanut päätyä odottamatta roskapostikansioosi. Tarkista roskapostikansiosi. Oletko vielä epävarma jostakin? Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme.
Missä tilaukseni on?
Toimitusaikamme on 2–5 työpäivää tilauksen lähettämispäivästä laskettuna. Voit seurata pakettiasi PostNordin verkkosivustolla lähetystunnuksellasi.
Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilauksen lähettämisen jälkeen?
Toimitusosoitteeseen voidaan tehdä muutoksia valitsemasi maksutavan mukaan sekä sen mukaan, kuinka pitkälle tilauksesi on edennyt toimitusprosessissa. Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluan perua tilaukseni, miten teen sen?
Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä meihin. Aukioloaikoina voimme tehdä muutoksia siihen asti, kun tavarat lähetetään varastostamme.
Suojataanko tietoni Dear Samissa?
Kaikki henkilötietojen käsittely tapahtuu tietosuoja-asetuksen (EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen eli GDPR:n) mukaisesti. Katso täydelliset tiedot yleisistä käyttöehdoista. Lupaamme, että käsittelemme kaikkia henkilötietoja äärimmäisen huolellisesti ja vastuullisesti.